Endoskopi yaptıran var mı? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Endoskopi yaptıran var mı?
38
●
1.132
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Endoskopi yaptıran var mı?
1
2
3
4
5
02-08-2024, 12:07:17
#37
ahmetsen10
Ben yaptırdım 2 kere kafası çok iyi oluyor 😄
02-08-2024, 13:34:23
#38
sefac
Anestezili şekilde 1 yıl önce yaptırdım. Çok rahat aynı gün taburcu oldum.
02-08-2024, 17:24:27
#39
D3LpHi
Zaten 1 dakika gibi bir süre devam ediyor, herhangi bir acı falan hissetmiyorsun, sadece ağzından midene kadar bir boru sokuyorlar ondan dolayı miden bulanıyor
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler