• 31-07-2024, 01:12:04
    #1
    Hayırlı geceler genel tanıdığım herkes böyle forumdada genel kişiler hep böyle millet hep çalışıyor peki neden kimsede para yok? Borçtan kimseye harbi para kalmıyor maalesef
  • 31-07-2024, 01:13:04
    #2
    Para var ama yanlış kişilerde.
  • 31-07-2024, 01:13:07
    #3
    Elimizde para var diye çalışmayalım mı hocam. Ev geçindiriyoruz ergen gibi elimize 2 para geçince iş güç bırakılır mı
    • yunus035
    yunus035 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2024, 01:13:31
    #4
  • 31-07-2024, 01:14:38
    #5
  • 31-07-2024, 01:15:05
    #6
    Kendimden örnek vereyim;
    Eve giren para ne kadar olursa olsun en az %60 oranında kredi çekiyorum.
    Hem enflasyon karşısında mal sahibi olurken ödeyeceğim miktarın alım gücü sürekli düşüyor hem de paramı boş şeylere harcamaktan kaçıyorum borca bağladığım için.
    Allah can sağlığı versin ama ölene kadar da borçlar ile bir şeylere sahip olup, yatırım yapacağım.
    Bugüne kadar da hep üstüne koyarak yaptım bir şeyler.
    Borç olmadan hiçbir şey olmuyor.
    Ama günümüz asgari ücret oranlarına bakıldığında sanırım borç sadece geçinmek için yapılıyor.
    Allah herkese bol kazanç nasip etsin.
  • 31-07-2024, 01:15:12
    #7
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para var ama yanlış kişilerde.
    Olabilir 🤔
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimizde para var diye çalışmayalım mı hocam. Ev geçindiriyoruz ergen gibi elimize 2 para geçince iş güç bırakılır mı
    Hayır amacım kimseye bir laf söylemek değil yanlış anlaşıldıysam özür dilerim bende ev geçindiriyorum. Evet dediğiniz kişileri bilirim.
  • 31-07-2024, 01:16:04
    #8
    Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakkin 😅
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doparlan
  • 31-07-2024, 01:16:29
    #9
    Tek Sebebi .....