Kendimden örnek vereyim;
Eve giren para ne kadar olursa olsun en az %60 oranında kredi çekiyorum.
Hem enflasyon karşısında mal sahibi olurken ödeyeceğim miktarın alım gücü sürekli düşüyor hem de paramı boş şeylere harcamaktan kaçıyorum borca bağladığım için.
Allah can sağlığı versin ama ölene kadar da borçlar ile bir şeylere sahip olup, yatırım yapacağım.
Bugüne kadar da hep üstüne koyarak yaptım bir şeyler.
Borç olmadan hiçbir şey olmuyor.
Ama günümüz asgari ücret oranlarına bakıldığında sanırım borç sadece geçinmek için yapılıyor.
Allah herkese bol kazanç nasip etsin.