Özel kurumlar hariç tuvaletlerin ücretli olması saçmalık zaten

Özellikle de cami tuvaletinin ücretli olması kadar saçma birşey yok. Ne yani adamın cebinde 10 TL yoksa abdest alıp namaz kılamayacak mı.
Ülkemin geneli gibi yine beynini ortaya koyan arkadaşlar olmuş. Konunun içinde cami geçiyor diye b.ku savunacaklar neredeyse 😂