Opera Gx kullananlara sorum var R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Opera Gx kullananlara sorum var R10+
0
●
66
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Opera Gx kullananlara sorum var R10+
25-07-2024, 04:00:22
#1
GreedMedya
Tarayıcı da 3-4 ayda bir bellek hatası verip duruyor
Yukarıda gördüğünüz kısmı tamamen temizleyip sıfırlamanın bir yolu yok mu ? Max yapıp başlatsam bile tamamen temizlenmiyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler