Tarayıcı da 3-4 ayda bir bellek hatası verip duruyor

Yukarıda gördüğünüz kısmı tamamen temizleyip sıfırlamanın bir yolu yok mu ? Max yapıp başlatsam bile tamamen temizlenmiyor