Kesinlikle katılıyorum, şöyle bir durum var.
Mesela bir güzellik salonu (dolgu,zayıflama işlemleri yapan) /diş kliniği gibi sağlık ile ilgili bir işletme olumlu yorumlar aldı.
Daha sonra bir kişi bu yorumlara kanarak gidip orada sağlığından olur ise tamamen yorumlar yüzünden bu kişi sağlığından olabiliyor.
Eğer sorunlu bir işletme var ise bu şekilde olumlu yorumlar alması sakıncalı bir durum.