Merhabalar. Sonyazilim üzerinden satın aldığım yaprak site scriptini kuramadım. Bana söylenen adımları tek tek uygulamama rağmen hata alıyorum. Aldığım hatanın ekran görüntüsünü aşağı ekliyorum. Kendileri mesai saati dışında oldukları için cevap vermiyor. Bilgisi olan var mı acaba?
