
Çekiniyorum ne yapmam gerek
13
●508
- 23-07-2024, 21:13:01Merhabalar YouTube için kısa videolar çekiyorum (3-4 dakikalık) Boya by-m1 mikrofon alacağım yaklaşık 650-750 TL arasında. Sesim çok iyi değil elevenlabs bana pahalı geliyor çünkü çok ses kullanıyorum o yüzden üyeliği yükseltmem lazım şuan elevenlabsta ilk plandaydım ama iki günde bitti hakkım. O yüzden mikrofon alıp seslendirmeyi öyle yapacağım. Arkayada küçük bir fon sesi. Ama sesim çok iyi değil ve hafif kekeme biriyim ama her defasında kekemelik yok. Videolar 3-4 dakka olduğu için kemelemem zor gibi ama bilmiyorum. Nasıl yapayım ne yapayım bilmiyorum

- 23-07-2024, 21:19:21Ailenize arkadaşlarınıza danışın derim.
Sizin yakın çevrenizin yorumu ne onlar sizi daha iyi tanıyor ve iletişim halinde.
Onların yorumlarını ayrıca dinleyin derim - 23-07-2024, 21:24:20https://www.youtube.com/watch?v=bXHs_epPLfw
Bak, bu çocuk utanmadan video çekebiliyor, peki ya sen hazırmısın ? - 23-07-2024, 21:31:14sen kanal' linki paylaş'da az gülelim.buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maksat cesaret kazansınlar
- 23-07-2024, 21:33:05Pek olumlu birşey göremedim ama sakin konuşursam sıkıntı olmaz diye düşünüyorum arkada fon sesi sesi güzellestirebilir. Deneyeceğim hocamfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır hocamKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer satıyorsanız alabilirim, hocam telefona takınca tuşu var yanda ona basınca tel için aktif oluyor arka plan sesleri ve rüzgar esme gibi gürültüleri kaldırıyor.MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel hocamburaxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-07-2024, 21:35:39çok içine sinmiyorsa konsept değiştir içinde yazı olan şeyler paylaş.
sonuçta elinden geliyor diye anladım.
hakkında hayırlısı olsun.
sizde utanmayın lütfen kanalı açınca link atın bende izliyeyim
