• 23-07-2024, 21:13:01
    #1
    Merhabalar YouTube için kısa videolar çekiyorum (3-4 dakikalık) Boya by-m1 mikrofon alacağım yaklaşık 650-750 TL arasında. Sesim çok iyi değil elevenlabs bana pahalı geliyor çünkü çok ses kullanıyorum o yüzden üyeliği yükseltmem lazım şuan elevenlabsta ilk plandaydım ama iki günde bitti hakkım. O yüzden mikrofon alıp seslendirmeyi öyle yapacağım. Arkayada küçük bir fon sesi. Ama sesim çok iyi değil ve hafif kekeme biriyim ama her defasında kekemelik yok. Videolar 3-4 dakka olduğu için kemelemem zor gibi ama bilmiyorum. Nasıl yapayım ne yapayım bilmiyorum

  • 23-07-2024, 21:19:08
    #2
    Hocam hic çekinmeyin utanmayın utanacak birşey yok
  • 23-07-2024, 21:19:21
    #3
    Ailenize arkadaşlarınıza danışın derim.
    Sizin yakın çevrenizin yorumu ne onlar sizi daha iyi tanıyor ve iletişim halinde.
    Onların yorumlarını ayrıca dinleyin derim
  • 23-07-2024, 21:21:19
    #4
    ben bunun aynısını aldım, 1 kere bile kullanamadım. Pilli hatta bu.
    Telefonla kayıtta daha iyi ses kaydediyordu. Acaba ayarı falan mı vardı hiç anlamadım
  • 23-07-2024, 21:24:20
    #5
    https://www.youtube.com/watch?v=bXHs_epPLfw


    Bak, bu çocuk utanmadan video çekebiliyor, peki ya sen hazırmısın ?
  • 23-07-2024, 21:29:52
    #6
    Utanmadan roblox videoları çekiyordum kücükken kanal hala duruyor tiktok hesapları duruyor ben ytanmıyorum hocam sizde utanmayın lütfen kanalı açınca link atın bende izliyeyim
  • 23-07-2024, 21:31:14
    #7
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Utanmadan roblox videoları çekiyordum kücükken kanal hala duruyor tiktok hesapları duruyor ben ytanmıyorum hocam sizde utanmayın lütfen kanalı açınca link atın bende izliyeyim
    sen kanal' linki paylaş'da az gülelim. maksat cesaret kazansınlar
  • 23-07-2024, 21:33:05
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailenize arkadaşlarınıza danışın derim.
    Sizin yakın çevrenizin yorumu ne onlar sizi daha iyi tanıyor ve iletişim halinde.
    Onların yorumlarını ayrıca dinleyin derim
    Pek olumlu birşey göremedim ama sakin konuşursam sıkıntı olmaz diye düşünüyorum arkada fon sesi sesi güzellestirebilir. Deneyeceğim hocam
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=bXHs_epPLfw


    Bak, bu çocuk utanmadan video çekebiliyor, peki ya sen hazırmısın ?
    Tamamdır hocam
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bunun aynısını aldım, 1 kere bile kullanamadım. Pilli hatta bu.
    Telefonla kayıtta daha iyi ses kaydediyordu. Acaba ayarı falan mı vardı hiç anlamadım
    Hocam eğer satıyorsanız alabilirim, hocam telefona takınca tuşu var yanda ona basınca tel için aktif oluyor arka plan sesleri ve rüzgar esme gibi gürültüleri kaldırıyor.
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Utanmadan roblox videoları çekiyordum kücükken kanal hala duruyor tiktok hesapları duruyor ben ytanmıyorum hocam sizde utanmayın lütfen kanalı açınca link atın bende izliyeyim
    Ne güzel hocam
  • 23-07-2024, 21:35:39
    #9
    çok içine sinmiyorsa konsept değiştir içinde yazı olan şeyler paylaş.
    sonuçta elinden geliyor diye anladım.

    hakkında hayırlısı olsun.