Merhabalar YouTube için kısa videolar çekiyorum (3-4 dakikalık) Boya by-m1 mikrofon alacağım yaklaşık 650-750 TL arasında. Sesim çok iyi değil elevenlabs bana pahalı geliyor çünkü çok ses kullanıyorum o yüzden üyeliği yükseltmem lazım şuan elevenlabsta ilk plandaydım ama iki günde bitti hakkım. O yüzden mikrofon alıp seslendirmeyi öyle yapacağım. Arkayada küçük bir fon sesi. Ama sesim çok iyi değil ve hafif kekeme biriyim ama her defasında kekemelik yok. Videolar 3-4 dakka olduğu için kemelemem zor gibi ama bilmiyorum. Nasıl yapayım ne yapayım bilmiyorum