Trendyol Kazancım ve Arkadaşlara İlham
55
●9.166
- 26-07-2024, 13:53:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çinden ürün getirtmek imkansıza yakın az sermayeyle sanırım bi yerden toplu alsak neyi nerden alcağız adamlar zaten toplu fiyatına satıyor
- 26-07-2024, 15:55:37Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/sorum-var/407145...pamiyorum.html
bu konuyu okuduktan sonra sizin konuyu okuyunca bi farklı geldi kafam karıştı - 27-07-2024, 14:44:23Tabii ki, ilettim.KatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2024, 15:36:20Benim kendi adamlarım var, onlar aracılığıyla getiriyorum malları. Siz de bir gümrükçü ile anlaşarak ürün hakkında fiyat bilgisi alabilirsiniz. Artık çoğu gümrükçü neredeyse kendileri bile Çinden ürün getirir oldular.ozibaskan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim size önereceğim öncelikle marka tescili yaptırın, çünkü sizin 50 TL'ye aldığınız ürünü adamlar zaten 70 TL'ye satıyor olacaklar düşünün. Rekabet edemezsiniz. Ancak kendi markanız altında ürünü premium bir ürün algısı yaratarak 200 TL'ye satabilirsiniz. Marka tescil ücreti (35.Sınıf olmalı) yaklaşık 6.000 TL gibi bir ücrete mâl oluyor ve 3 ay kadar sürüyor ortalama tescillenmesi. Markanız tescillendikten sonra ki tavsiyem de, hangi kategoride ürün satacaksanız artık, ürünleri doğru bir şekilde Trendyol'a yükleyin ve biraz reklam çalışması yapın.Halabirumutvar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az sermaye ile kimse ürün getirmiyor artık hocam doğru. Bir mal getirteceksin 100 TL'den 200 adet mesela, 20.000 TL için sana dönmezler bile, minimum 2.000 tane getirelim diyecek bu sefer de sana. O yüzden satacak ürünü çok iyi bulmak lazım, ve ona göre bir hamle yapmak lazım.Halabirumutvar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben size şöyle bir örnek vereyim, bu hesaba göre de arkadaş 46 TL para kazanıyor gözüküyor. (İadeleri saymıyorum)mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırmızılar gider kısmı, yeşiller gelir kısmı.

- 27-07-2024, 15:54:11hocam sizde ben gibi e ticarete girmek istiyor ama giremiyormuşsunuz gibi hissetim : )fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2024, 16:08:46Degerli yorumunuz icin cok tesekkur ediyorum. aklima cok tuhaf fikirler geliyor ama 😁
Marka tescili yaptiracagim urunu bulmakta sikinti..
Iki tane urun bulsam,basit yolla entegre ettirsem marka tescili yapabiliyormuyum? Sacma bir ornek olarak aklima gelen fikiri size soyliyeyim;
Motor kaski+neon led isiklari tavsan kulagi seklinde silikonla yada cikmayacak gozukmeyecek sekilde birlestirsem aksam karanliginda parlayacagi icin mesela 300 maliyeti olsa 1000 1200 e satiyorum diyelim marka tescili yaptirabiliyormuyim buna demek istedigimi anlatabildim mi emin degilim ama 😁 - 27-07-2024, 16:38:51ben 7-8 aydır drop işindeyim trendyolda filan ama iş olsun diye ugraşıyoruz işte.henüz bi güzelligini görmedimismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani zaten işin içerisindeyim aylardır ama kazanıyorum diyebilecegim bi param/kazancım yok henüz malasef.
- 29-07-2024, 19:01:54Marka tescilini önceden yaptırmanız gerekiyor zaten.Halabirumutvar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işini düzgün yapanlara allah daha çok versin,bol kazançlar dilerim.

