hocam sizde ben gibi e ticarete girmek istiyor ama giremiyormuşsunuz gibi hissetim : )
ben 7-8 aydır drop işindeyim trendyolda filan ama iş olsun diye ugraşıyoruz işte.henüz bi güzelligini görmedim

yani zaten işin içerisindeyim aylardır ama kazanıyorum diyebilecegim bi param/kazancım yok henüz malasef.