Merhabalar, kendi scriptimi oluşturdum. Bu script ile kullanıcılar kayıt olduklarında kendi veritabanını oluşturuyor. Örn: user_1 user_2 şeklinde. Localhostta phpmyadmin xampp ile oluşturduğum veritabanında tıkır tıkır çalışan sistem hostinge yüklediğimde veritabanı seçme hatası diyor. Araştırdığımda ise kullanıcı izni diyor ama database kullanıcı ayarlarında tüm izinleri veriyorum. Şu şekilde bir hatam var:
Veritabanı seçme hatası: Access denied for user 'database_ismi'@'localhost' to database 'user_5'
(database_ismi) config.php ile ayarlarını yapıyorum.
bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Teşekkürler