Sinanakcali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maalesef ki; bazı savcılarımız yargının sadece avukatla ilerlediğini düşünüyor. Örnek vermek gerekirse bir arkadaşımın kredi kartı bilgileri çalındığı için doğal olarak suç duyurusunda bulunmak için gitti. Avukatı olmadığı için doğru düzgün ilgilenmemişler; karakola gidin gibisinden bir ifade kullanmış savcı. Eğer avukatınız yoksa dahi; dilekçeyi profesyonelce hazırlayıp dilekçeyi avukatınızın yazdığını kendisinin şehir dışında olduğunu sonradan soruşturmaya dahil olacağını söylemeniz daha makul bir ilerleyiş olabilir.
Tabi bu konuda @SafeTrader;ın da yorumları çok değerli.