Arkadaşlar verdiğiniz tüm bilgiler için ayrı ayrı teşekkür ediyorum hepinize. Pazartesi savcı ile görüşme yapacağız.
Sizlere tavsiyem olabildiğince güçlü bir dilekçe ile birlikte doğrudan müraccat savcısına bir avukat eşliğinde gitmeniz.
Maalesef ki; bazı savcılarımız yargının sadece avukatla ilerlediğini düşünüyor. Örnek vermek gerekirse bir arkadaşımın kredi kartı bilgileri çalındığı için doğal olarak suç duyurusunda bulunmak için gitti. Avukatı olmadığı için doğru düzgün ilgilenmemişler; karakola gidin gibisinden bir ifade kullanmış savcı. Eğer avukatınız yoksa dahi; dilekçeyi profesyonelce hazırlayıp dilekçeyi avukatınızın yazdığını kendisinin şehir dışında olduğunu sonradan soruşturmaya dahil olacağını söylemeniz daha makul bir ilerleyiş olabilir.
Tabi bu konuda
@SafeTrader;ın da yorumları çok değerli.