ben bi 7 ay filan önce dropshipping işine girdim,o ara muhasebecimle bu konuda muhabbetimiz olmuştu.normalde adsense üzerinden para kazanıyordum,her an tekrar bunlara yönelebilirim demiştim.o da şimdi bu şekilde başlatalım,o işe tekrar dönersen yeni nace kodu ile kayıt ekleriz,devam edersin demişti.
böyle bi durumda benim bildigim ; yeni nace kodunu ekletip,sonrasında işte vergi dairesi ve bankadaki otomatik kesinti için gerekenleri yapıp,sonrasında işime bakıcam.