etkilicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşı yanlış yönlendirmeyelim. Her bankadan otomatik %15 kesintili istisna hesabı açabilirsin. Tavsiyem devlet bankasından yaptır Vakıfbank gibi, yarın birgün vergi öderkende lazım olacak çünkü. İstisna açarsan ekstra şirketten fatura kesmene gerek yok. Hayırlı olsun.

Banka tavsiyesinde bulunmak yanlış yönlendirmek değildir. Ben istisnayı kanun ilk çıktığında aldım 3 bankada vardı sadece, şimdi çoğaltılmış olabilir onu arkadaşımız kendi araştırabilir elbette. Ben de aksine devlet bankası önermiyorum, devletin herhangi bir girişiminde hizmet almak imkansız bir durum.