Bu azami tablo hocam. Yani en fazla söylenecek ücret. Ama bu ücretleri alan esnaf 2 ayda kepenk kapatır bence. Genelde bunun yarı fiyatına çalışıyorlar
Bu azami tablo hocam. Yani en fazla söylenecek ücret. Ama bu ücretleri alan esnaf 2 ayda kepenk kapatır bence. Genelde bunun yarı fiyatına çalışıyorlar
O zaman benim gezerek sorduğum çoğu esnaf azami fiyattan iş yapıyor. İşin garibi de kapıdan giderken kaç lira olsun gel çekelim demeleri !
2 hafta önce Ankara Etimesgut'ta 8 adet biyometrik 300 TL'ye çektirdim yanında birde büyük boy hediye verdiler, tabi Kızılay tarafında falan çok daha ucuza çekiyorlar.
2 hafta önce Ankara Etimesgut'ta 8 adet biyometrik 300 TL'ye çektirdim yanında birde büyük boy hediye verdiler, tabi Kızılay tarafında falan çok daha ucuza çekiyorlar.
Merhaba.
Kızılay bölgesinde rekabet fazla olduğu için uyguna çeken yerler olabilir ama resim çekilen malzemenin ve fotoğraf makinesinin de kalitesi var. Bir de çektikten sonra resmi düzenleyen yerler olduğu gibi, hiç uğraşmadan veren yerlerde var. 8 adet biyometrik için mantıklı bir ücret Ödemişsiniz bence.