Bu iş modelini yapmak sizce iyi mi ?
7
●252
- 17-07-2024, 23:51:11Merhaba dijital ürünlerin (Windows Key, Adobe ürünleri vs.) lisans satışını yapmak sizce etkili bir iş modeli mi ? Bu sektörde olan kişiler zorlukları neler ?
- 17-07-2024, 23:52:15Üyeliği durdurulduEn iyi iş modeli konudaki bana sorarsanız. 😊 https://www.r10.net/internetten-para...post1087700735
- 18-07-2024, 00:00:25Aslında aklımda birkaç strateji var bu sektöre göre. Bi süredir araştırıyorum ama çok fazla rakip var.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2024, 00:01:15Açıkçası ben diyorum. Her seferinde farklı kişilerden almayı deniyorum fakat bu hocamın dediğini yalanlamayacaktır. Bu şekilde çark dönmez. Pasta çok daraldı bu işi yapanlar çok fazlalaştı. Eğer bu işle ilgili bir kitleniz yoksa tavsiye etmem.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2024, 00:02:16Yüksek reklam bütçesi, premium üyelik vs. gerektiriyor. Öyle bile zor sektör.HaktanOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda her gün fix; bir smm, bir lisans konusu görüyorum.