• 17-07-2024, 23:51:11
    #1
    Merhaba dijital ürünlerin (Windows Key, Adobe ürünleri vs.) lisans satışını yapmak sizce etkili bir iş modeli mi ? Bu sektörde olan kişiler zorlukları neler ?
  • 17-07-2024, 23:52:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    En iyi iş modeli konudaki bana sorarsanız. 😊 https://www.r10.net/internetten-para...post1087700735
  • 17-07-2024, 23:56:46
    #3
    Ekmek çıkmaz hocam. Onlarca kişi halihazırda yapıyor. Pasta payı dar. Hepsinin sabit müşteri kitlesi var.

    Kimse "bugün de bu kişiden alayım" demeyecektir.
  • 18-07-2024, 00:00:25
    #4
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmek çıkmaz hocam. Onlarca kişi halihazırda yapıyor. Pasta payı dar. Hepsinin sabit müşteri kitlesi var.

    Kimse "bugün de bu kişiden alayım" demeyecektir.
    Aslında aklımda birkaç strateji var bu sektöre göre. Bi süredir araştırıyorum ama çok fazla rakip var.
  • 18-07-2024, 00:01:15
    #5
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmek çıkmaz hocam. Onlarca kişi halihazırda yapıyor. Pasta payı dar. Hepsinin sabit müşteri kitlesi var.

    Kimse "bugün de bu kişiden alayım" demeyecektir.
    Açıkçası ben diyorum. Her seferinde farklı kişilerden almayı deniyorum fakat bu hocamın dediğini yalanlamayacaktır. Bu şekilde çark dönmez. Pasta çok daraldı bu işi yapanlar çok fazlalaştı. Eğer bu işle ilgili bir kitleniz yoksa tavsiye etmem.
  • 18-07-2024, 00:02:16
    #6
    HaktanOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında aklımda birkaç strateji var bu sektöre göre. Bi süredir araştırıyorum ama çok fazla rakip var.
    Yüksek reklam bütçesi, premium üyelik vs. gerektiriyor. Öyle bile zor sektör.

    Forumda her gün fix; bir smm, bir lisans konusu görüyorum.
  • 18-07-2024, 00:06:54
    #7
    Dijital alemde reklamı ver parayı kazan ama kafana göre reklam çıkayım para kazanayım ile olmaz bu işler senin sistemin ünlü olması lazım güven kazanması lazım yani herkes seni tanımalı ondan sonra tablonun en üstüne geldiğinde ekmek kazanırsın
  • 18-07-2024, 00:08:02
    #8
    Growth Manager
    eğer bir site açıp ordan reklam çıkıp satacaksanız belki işleyebilir ama sadece r10 zor olabilir.