• 17-07-2024, 12:29:20
    #1
    Herkese iyi günler ;
    Üniversite tercihi yapacağım ama hangi bölümü tercih etmem konusunda çok kararsızım ingilizcem var
    hangi bölümün önü açık ?
    Hangi bölümü okursam iş imkanı daha fazla ?
    Dil okuyan okumuş olan bu konuda bilgisi olan yorumlarını yazarsa sevinirim teşekkürler

    hacettepe - almanca mütercim tercümanlık
    hacettepe - fransızca mütercim tercümanlık
    ankara - ingiliz dili edebiyatı
    hacettepe - dil bilimi
    başkent - ing mütercim tercümanlık
    ankara- japon dili edebiyatı
  • 17-07-2024, 12:37:34
    #2
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Şu özel başkent i bi sil ordan. Dil bilimini de sil. Gerisi iyi.
  • 17-07-2024, 12:38:25
    #3
    ben de dil 9 k yaptım bro ne yapsam bilmiyorum
  • 17-07-2024, 12:53:17
    #4
    Bir dostumdan örnek vereceğim.
    10 yıl öncesi ve güncel devlet işbirliklerine bakmıştı. Bundan 6 sene önce vardığı karar, Rusya ile Türkiye işbirliğinin bitmeyeceği yönündeydi. Rusça öğrendi ve şimdi güzel bir işi, maaşı var.
    Bu işler tavsiye usulü asla olmaz, tavsiye almanızı da önermiyorum. Doktor olabiliyorsanız olun, gerisi tavsiye ile olmaz
  • 17-07-2024, 13:10:39
    #5
    Sinan2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de dil 9 k yaptım bro ne yapsam bilmiyorum
    Ne düşünüyosun dostum