• 17-07-2024, 00:06:45
    #1
    İyi akşamlar değerli arkadaşlar. Temu'dan verdiğim son siparişim 28 Haziran'dan beri gelmedi. 14 gündür gümrükte gözüküyor. Benim gibi bu kadar uzun gecikme yaşayan var mı?
  • 17-07-2024, 00:07:53
    #2
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Normal, 15-17 gün arası durup verilir hepsijete. Benim 2 sinden beri bekleyen bugğn verildi, az önce de bildirimi geldi 15 dk önce 3 temmuzdan beri bekleyenin gümrükten çıkma sürecine geçtiği, yani yarın veya 2 gün sonra o da verilir.
    Yığılma var normal
  • 17-07-2024, 00:09:31
    #3
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal, 15-17 gün arası durup verilir hepsijete. Benim 2 sinden beri bekleyen bugğn verildi, az önce de bildirimi geldi 15 dk önce 3 temmuzdan beri bekleyenin gümrükten çıkma sürecine geçtiği, yani yarın veya 2 gün sonra o da verilir.
    Yığılma var normal
    Normalde en geç 14-15 günde gelirdi. Herkes keşfedince yığılma oldu sanırım
  • 17-07-2024, 00:15:53
    #4
    İlk siparişim bayram zamanına denk gelmişti o zaman toplamda 20 gün sürdü gelmesi.Şuan yine sipariş verdim 10 Temmuzda sipariş gönderildi diye gözüküyor bekliyorum bende sanırım rahat 20 günü buluyor gelmesi.
  • 17-07-2024, 00:36:37
    #5
    ilk siparişte benim paket uçaktan indi,4-5 gün bekledi sonra gümrüge girdi ama gümrüge girdigi gün çıkmıştı.kardeşimin paketi ise uçaktan inip direkt gümrüge girdi ama gümrükte 10 gün kalmıştı.

    şimdi 2.siparişlerimizi verdik,bukez tam tersi oldu.kardeşimin paket uçaktan inip 3 gün bekledi,bugün gümrüge girdi ve çıktı 2 saatde.benimkisi ise 3-4 gün önce uçaktan indi,gümrüge giremedi henüz.belliki bekleme sırası bende,kardeşimin paket önce gelicek bukez de

    yani bu iş hiç belli olmuyor.gümrüge girdigi gün çıkabilir yada 10 gün bekleyebilir ama 2 haftada çok sanki.bu kadar bekleyen duymadım şahsen.
  • 17-07-2024, 00:43:24
    #6
    Benimde 11 gündür gümrükte bekliyorum. Normalde yarın teslim edilmesi gerekiyordu.
  • 17-07-2024, 01:00:05
    #7
    Benimde gümrükte yarın teslim edilmezse 65 tl kredi verecek mecburen baya gecikti
  • 17-07-2024, 01:11:47
    #8
    Temu’yuda patlattılar. 1700 TL alt sipariş limiti getirmişler.
    İlk zamanlar gümrükten 5 günde geçiyordu şimdi 15 gün oldu ses yok.
    Bir nevi yıldırma vazgeçirme politikası yapıyorlar bence 🙂
  • 17-07-2024, 09:24:48
    #9
    24 ünde sipaiş verdim haala gelmedi bekliyoruz