Benim Osmaniye de esnaf bir akrabam var tam üniversite karşısında esnaflık yapıyor kendisi koyu bir x partilidir .okullar açılsın da para kazanalım diyordu yani Osmaniye gibi bir yerde üniversite okusan ne neyse gelsin okusunlarda benim akrabam para kazansın sonra herkesin telefonu var desin 😂