• 15-07-2024, 20:54:27
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,

    xiaomi mop vacuum s10t kullanan var mı? haritalaması nasıldır?
  • 15-07-2024, 20:59:54
    #2
    S10+ kullanan birisi olarak yazıyorum;

    Eviniz eşiksiz ve az halı varsa şayet robot süpürge almanızı tavsiye ederim, ( halıların düz olması gerekiyor üstüne çıkarken bazen sorun yaşıyor)

    Harita yükleme ve tanımlama çok ama çok kolay zaten siz bir şey yapmıyorsunuz cihaz kendisi hallediyor,

    Cihazdan genel olarak memnunum fakat bazı konuların Güncellenmesi gerektiğini düşünüyorum,

    Halı tanımlama özelliği olması iyi fakat bu sefer ev küçükse problem yaratıyor ( evimiz 150m2)

    Sehpa v.s. varsa altına giriyor ama biraz uğraşlar sonucu çıkıyor 😂

    Çalışan biriyseniz ve koltuklarınız altı ile komidin v.s. altını temizlemesi çok iyi,

    Ben eşime hediye almıştım ve kullanım açısından şu an sorun yaşamıyoruz,