r10 da nasil para kazanirim?
7
●466
- 14-07-2024, 21:28:53hocalarim sadece 15 yasim var bundan oncesindede para kazanmisligim var.simdide r10dan para kazanmak istiyorum.Ben video editorum .Eğer bir iş varsa yapmalik yaparim uygun fiyata
- 14-07-2024, 21:31:42senin yaşına dönebilsem Direk fiziksel meslek öğrenirm aşcılık gibi bu meslek ömür boyu bitmez
yazılım vs diyecekler olacaktır yapay zeka ilerliyor omun yerine yapay zeka ile proje geliştirmeyi öğrenmeni tavsiye ederim - 14-07-2024, 21:32:47hocam simdilik lazim r10daDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2024, 21:35:49zaten ben yapay zeka muhendisiligin okumak istiyorumDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2024, 21:51:16Aramıza hoş geldin genç arkadaş.
Bir youtube kanalı aç, video edit yaptığını söylüyorsun (bu yaşta şaşılacak şey) çeşitli kategorilerde video edit yapıp (video sonunda da yapıp aşamalarını hızlandırılmış göstermen daha iyi olur) kendini göstermen daha iyi olur. hem burada hem de r0 dışında iş bulma şansın artar.
iyi forumlar - 14-07-2024, 22:09:17Genç kardeşim, bilgisayar ile yapılan tüm işleri yok et kafandan.. Klima tamir etmeyi öğren, su tesisatçılığını öğren, kombi tamirini öğren.. Emin ol bu mesleklerden herhangi birini öğrendiğinde senior yazılımcıdan daha çok kazanırsın.. Bugün bir klima tamircisinin günlük kazancı 15k net. Bir su tesisatçısının günlük kazancı 10k.. Sermayesi ustalığı..
- 14-07-2024, 22:13:20Hayatın bütün gerçeklerini anlatmışsınızbluegreen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
