• 14-07-2024, 19:11:55
    #1
    2.el piyasasında fiyat düşüşü devam eder mi sizce ?
  • 14-07-2024, 19:13:03
    #2
    srabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.el piyasasında fiyat düşüşü devam eder mi sizce ?
    edeceğini düşünüyorum
  • 14-07-2024, 19:14:09
    #3
    Ekim ayı beklenen faiz düşüşü gerçekleşirse artar
  • 14-07-2024, 19:15:36
    #4
    Düşeceğini sanmam. 2.el halen yüksek. Düzgün fiyatlı araçlar haricinde gerçekten sıfırı daha ucuz bir halde uzun zamandır.
  • 14-07-2024, 19:15:36
    #5
    duser daha. zaten kimse arabasini satamiyor satmak isteyen baya fiyat indiriyor
  • 14-07-2024, 19:16:02
    #6
    ama simdiki fiyatlardan %10 dan fazla dusmez cunku gidiyor arabalar satiliyor
  • 14-07-2024, 19:19:31
    #7
    Bence kasım gibi ufaktan yükselmeye başlar gibi.
    Ocakta asgari ücrete zam beklentisi ister istemez tüm sektörlerde fiyatları yukarı çıkmasına sebep olur.
    Ayrıca döviz kurununda eylül ekim gibi yukarı hareket edeceğini düşünüyorum.dövizin yukarı çıkması sıfır araç fiyatlarının yukarı çıkması demek.Araç fiyatları elbet yükselecek ama 1 sene önceki gibi çılgınca yükseleceğini sanmıyorum. Döviz kuru belirleyici olur.
  • 14-07-2024, 19:37:58
    #8
    Bence düşer alım olmadığı için, illaki düşecektir.