bu bölümü nasıl düzeltebilirim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu bölümü nasıl düzeltebilirim
3
●
102
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
bu bölümü nasıl düzeltebilirim
14-07-2024, 13:56:03
#1
MaXeM
başlık yazıları alt alta geliyor
14-07-2024, 14:00:41
#2
Rims
Ekranın sağ üst kısmından, ekran ayarları bölümünden Yoast seçeneğini kapatabilir misiniz?
14-07-2024, 14:11:16
#3
MaXeM
alpertan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekranın sağ üst kısmından, ekran ayarları bölümünden Yoast seçeneğini kapatabilir misiniz?
Evet teşekkür ederim hocam düzelti gereksiz bölümleri kaldırdım daha iyi oldu sağolasın
14-07-2024, 14:42:10
#4
Rims
MaXeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet teşekkür ederim hocam düzelti gereksiz bölümleri kaldırdım daha iyi oldu sağolasın
Rica ederim, kolay gelsin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler