Gece saat 3 sularında bursa şehir içindeyken arkamdan gelen taksiye yol verme amaçlı sağ tarafımı kontrol edip sinyalımı verip sağ şeride geçerken arkamdan biraz hızlı gelen bir araç mesafeyi hesaplayamayip fren yapsa dahi duramadi arkadan aracima vurdu. Çarpma sonrası araç kaçmaya başladı fakat aracı arkadan takip ettim. Sonunda pes edip bir benzinliğe çekti. Yanında eşi/sevgilisi de vardı ve çok korktuğu için elemana bir şey yapmadım. Tamponumu kontrol ettiğimde sağ tarafında bir göçük olduğunu farkettim. Plastik aksam olduğu için çok önemsemedim fakat elemana bu hasarı karşılayacağını söyledim. Yanımızda kaza tespit tutanağı yoktu bu sebeple telefonunu, fotoğraflarını ve ruhsatının fotoğrafını çektim. Kendiside yarın gelip tutunak doldururuz olmadı ben cebimden öderim tamponu dedi. Elimde benim aracın ve onun aracının fotoğrafları var, kaçma videosu var ve ruhsatı var. Olur da bu eleman tutanak tutmaya veya ödemeye gelmezse ne yapabilirim ? Siz değerli hocalarımdan önerilerinizi bekliyorum.
