Merhaba,
daha önce tr sitem için ads açmıştım kimliği doğruladım. Şimdi yabancı bi sitem var, ona da ads açmak istiyorum ama abd olarak. Sizce tr ads hesabını bağlasam etkili olur mu ya da bir problem olur mu ? Değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.