Merhaba
suzuki swift hibrit modellerinden kullanan mevcutmudur aramızda. mevcut ise kronik problemleri var mıdır, bu araç özelinde bilmem gerekenler varsa paylaşabilirseniz memnun olurum. teşekkürler
SUZUKİ Swift Hibrit kullanan var mı
3
●84
- 13-07-2024, 12:39:46Üyeliği durduruldu2023 modelini geçen Ramazan Bayramı'nda 600 km uzun yolda kullandım.
Teknolojik olarak çok donanımlı bir araç.
Otomatik uzun far, şerit takip, adaptif hız sabitleme özellikleri çok güzel. Hibrit olduğu için yakıt tüketimi çok iyi.
Ama gelgelelim araç gitmiyor, ara hızlanmalar kötü, şanzımanı pek sevmedim. Gaza basınca sadece bağırıyor. Uzun yol arabası değil.
Şehir içi kullanım için birebir, harika bir araç. - 13-07-2024, 12:41:28degerli yorumun icin tesekkurler, bizde aksine her sene aksilik olmaz ise 2500-3000 km uzun yol yapacagiz, sanirim yorgunluk olusturur anladigim kadariylavido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2024, 12:46:09Üyeliği durdurulduRica ederim.mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boyum 187 cm.
Koltuk pozisyonunu biraz altta seviyorum.
Peugeot 408 2024 ve VW Golf 2018 araçlarım var, bunlara kıyasla yorumum bu şekilde. Ama aracın sahibi de uzun yolda kullanıyor ve memnunlar.