• 09-07-2024, 23:49:31
    #1
    merhaba https://360sosyal.com kullanan arkadaşlar. Instagram sayfanız için takip görev eklediğinizde aldıgınız verimleri paylaşabilir misiniz. Herhangi bi etkileşim kısıtlaması oluyor mu veya gelenler hemen gidiyor mu kanıt onaylama olayı varmış sanırım.
    Onaylandıktan sonra düşüş illa ki oluyordur ama deneyimleyen arkadaşlar varsa bilgilendirme yapabilir mi. Sayfamı büyütmek için sistem olarak mantıklı buldum bot vs olmadıgından dolayı
  • 09-07-2024, 23:58:21
    #2
    ben birkaç senedir kullanıyorum 360sosyali sosyal medyada oluşturduğum takip görevlerinin genelinden memnunum. çok fazla düşüş yaşamadım hiç, hatta görevle takip edip hesabın hikayelerini izleyenler falan oluyor. bana göre sistemin tek eksisi yeterli kullanıcı yok
  • 10-07-2024, 00:00:24
    #3
    Ortalama kaç takipcili görev girsem randıman alırız hocam mesela sizin kullandığınız hesabın kitlesini kaç takipciye kadar yükseltebildiniz
  • 10-07-2024, 00:06:06
    #4
    MKDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama kaç takipcili görev girsem randıman alırız hocam mesela sizin kullandığınız hesabın kitlesini kaç takipciye kadar yükseltebildiniz
    hocam yanlış hatırlamıyorsam 250-300 kişi falan var zaten aktif görev yapan. ben bi kere 500 takipçi girdim tamamlanmadı mesela 220 tane falan geldi kalanı iade ettiler
  • 10-07-2024, 00:07:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    183.000 kullanıcımız ile size hizmet etmek isteriz hocam.

    İletişim İçin Tıklayın
  • 10-07-2024, 00:10:38
    #6
    Bende uzun süredir kullanıyorum çok bir düşüş olmadı bugüne kadar.