• 09-07-2024, 20:21:50
    #1
    Selamlar arkadaşlar araştırıyorum ama çok bir bilgi bulamadım. Fivem sunucuus açmak için neler lazım? Bir developer tutmak mi lazım? Veya hazır paketlerlemi kurmamız lazım? Biriylr konuştum 8 k falan diyor forumda illa sunucusu olanlar vardır fikirlerinizi bekliyorum
  • 09-07-2024, 20:23:42
    #2
    Sunucu, paket, key, developer, fiveguard lifetime
  • 09-07-2024, 20:25:03
    #3
    Kurumsal PLUS
    sunucu, paket, key, developer, yetkili kadrosu.
  • 09-07-2024, 20:31:52
    #4
    Her şeyden önemlisi kitle bizim de vardı düşüncemiz kitle yok diye vazgeçtik.
  • 09-07-2024, 20:31:53
    #5
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar araştırıyorum ama çok bir bilgi bulamadım. Fivem sunucuus açmak için neler lazım? Bir developer tutmak mi lazım? Veya hazır paketlerlemi kurmamız lazım? Biriylr konuştum 8 k falan diyor forumda illa sunucusu olanlar vardır fikirlerinizi bekliyorum
    rahat bir 50k bütçeniz olması gerekiyor ayrıca çevreniz de olursa güzel olur
    bence hazır paketler almayın sunucunuz yükselir yükselir bir anda patlar çöp olur
    onun yerine sıfır paket yazdırın ama güvenebileceğiniz birine yazdırın ha hazır paket almışsınız ha yaptırmışsınız yapan kişi hain olduğu sürece her türlü patlatırlar
    ama benim fikrimce girecekseniz de eğer yurt dışına girin çünkü tr de artık popülerlik kalmadı 10 yaşındaki velet bile ana avrat sövüyor hilelerle ayrı uğraşıyorsunuz trollerle ayrı uğraşıyorsunuz hiç kafanızı ağrıtmaya gerek yok zaten güzel bir iş olsa 300 400 çeken sunucular hala aktif olurdu ama şuan hepsi kapandı
  • 09-07-2024, 20:50:05
    #6
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar arkadaşlar araştırıyorum ama çok bir bilgi bulamadım. Fivem sunucuus açmak için neler lazım? Bir developer tutmak mi lazım? Veya hazır paketlerlemi kurmamız lazım? Biriylr konuştum 8 k falan diyor forumda illa sunucusu olanlar vardır fikirlerinizi bekliyorum
    @yalinhost; ile görüşün hocam daha uyguna açabilirsiniz
  • 10-07-2024, 10:28:05
    #7
    Checkout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu, paket, key, developer, fiveguard lifetime
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu, paket, key, developer, yetkili kadrosu.
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyden önemlisi kitle bizim de vardı düşüncemiz kitle yok diye vazgeçtik.
    VisionsMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rahat bir 50k bütçeniz olması gerekiyor ayrıca çevreniz de olursa güzel olur
    bence hazır paketler almayın sunucunuz yükselir yükselir bir anda patlar çöp olur
    onun yerine sıfır paket yazdırın ama güvenebileceğiniz birine yazdırın ha hazır paket almışsınız ha yaptırmışsınız yapan kişi hain olduğu sürece her türlü patlatırlar
    ama benim fikrimce girecekseniz de eğer yurt dışına girin çünkü tr de artık popülerlik kalmadı 10 yaşındaki velet bile ana avrat sövüyor hilelerle ayrı uğraşıyorsunuz trollerle ayrı uğraşıyorsunuz hiç kafanızı ağrıtmaya gerek yok zaten güzel bir iş olsa 300 400 çeken sunucular hala aktif olurdu ama şuan hepsi kapandı
    Hocalarom kusura bakmayın alıntı için. Dün gene bu adamla konuştum adamın elinde hazır sunucu var 10-20 kişilik admin kadrosu ve günde 50-80 e yakın çekiyormuş. Bende bir kaç gün gezicem bakıcam nasıl ortam diye. Aylık 5.500 k donate geliri varmış. 10 k para istiyor düşünceleriniz nelerdir?