Siparişimde yanlışlık olduğunu gördüm daha siparişi verdikten 5 dk sonra iptal etmek istedim, sipariş iptal için numarayı yazmamız gereken bir yer var yazıyorum ama iptal oldu falan yok hiç bir tepki yok. İnstagramdan yazdım günlerce mesaja bakmadılar. Ulaşamadım ve şimdi postaneye gelmiş.
Almazsam ne olur yani ulaşıp iptal ettiremedim asla
alıp kenara koyucam yoksa ama işime yaramayacak.