• 06-07-2024, 11:51:54
    #1
    Herkese Merhaba,

    Şu, YouTube kanalını takip edin size 50tl tarzı hesaplardan biri yazdı yine. Görevleri yaptım, konuşmaların ekran kaydını aldım, İbana gelen paraların açıklamasına karşı tarafa " Görev ödül ücreti " yazdırtıp öyle gönderttim. Gönderilen hesaplar çalıntıysa başım belaya girermi, paraları geri mi göndermeliyim ?
  • 06-07-2024, 11:54:09
    #2
    Hocam anladığım kadarıyla her şeyin bilincindesiniz zaten, niye 50₺ için bu topa giriyorsunuz ki

    Başınızın belaya gireceğini sanmam ama ifadeye çağrılanlar görmüştüm
  • 06-07-2024, 11:55:09
    #3
    Hiç bir şey olmaz bana güven rahat uyu
  • 06-07-2024, 11:55:41
    #4
    Tahmin ediyorum o hesaptan 50 tl gönderilen tek kişi siz değilsiniz. Yani bir şey olması durumunda kurban adaylarından birisi olarak listeye girersiniz.
  • 06-07-2024, 11:56:25
    #5
    Kazanılan her para için devlete vergi vermeniz gerekir.
    .
  • 06-07-2024, 11:59:12
    #6
    banada ona benzer whatsap mesaj geldi 2 adet youtube kanalım var her abonelik için size 100 TL ödeme yaparım dedi...

    Hemen engelledim. vardır bir çapan oğlu bunun altında, ağrımaz başımı neden riske atıp ağrıtayım.
    arkadaşın dediği gibi belki bişey olmaz ama ifadeye çağırabilirler elindeki kanıtları kaybetme sakla
  • 06-07-2024, 12:00:11
    #7
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anladığım kadarıyla her şeyin bilincindesiniz zaten, niye 50₺ için bu topa giriyorsunuz ki

    Başınızın belaya gireceğini sanmam ama ifadeye çağrılanlar görmüştüm
    50 değil hocam şuan 800 tl oldu. hergün aynı türden görevler vereceklerini söylüyorlar. 50 için niye uğraşayım
  • 06-07-2024, 12:01:59
    #8
    megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanılan her para için devlete vergi vermeniz gerekir.
    .
    Bukadar ufak rakamları inceleyeceklerini sanmıyorum uzun süredir yapıyorum çünkü ufak çaplı ticaretler
  • 06-07-2024, 12:02:24
    #9
    Platin üye
    Hocam geri iade et baş engeli para tatlıdır yarın bir gün daha büyük paralarla gelirler yok diyemezsin