Hocam şöyle diyeyim benim daha önceden ortaklık hesabım vardı; bizim internet zayıftı bir hafta önce, bende VPN acip merak edip bakiyeme bakayım dedim girdiğimde sorun yoktu 2-3 saat sonra kötüye kullanım dendi , destek talebine yazdım şuan için olumsuz birşey denmedi fakat etkinliğin açılmasını beklemem lazımmış
He şimdi anladım. Umarım kısa sürede açarlar. Ciddi gelecek vaad ettiğini düşünüyorum.