Volker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar arkadaşlar. Hem bu konuda sizin düşüncelerinizi almak istiyorum, hem de fark ettiğim bir şeyi söylemek istiyorum.
R10'u yaklaşık 5 senedir kullanıyorum. Genelde bir şey satmam. Kendi işim ile alakalı yapacağımdan emin olduğum bir şey görürsem o zaman yazarım, iş alırım. Genelde hep hizmet satın alıyorum. Fazla hizmet satın aldığım için bir şey fark ettim. Konu ne olursa olsun hiç fark etmez. İnsanlar anlasa da anlamasa da yapabileceklerinden emin olmasalar dahi sanki yapacaklarmış gibi konunuza yazıyor veya özel mesaj atıyorlar. Bu yüzden çoğu hayal kırıklığı oluyor. Gerek aldığım bir kurs olsun gerek aldığım bir hizmet olsun çoğunlukla yalan yanlış çıkıyor. Olan benim zamanıma oluyor işi teslim edemiyorlar. İade almak içinde 50 takla atmak zorunda kalıyorum. Parayı isterken dakika başı yazan insanlar iade atacakken 50 takla atıyor. "Yok ödeme bekliyorum, yok bir kaç gün içinde atacağım" gibi. Komik paralara olan işleri almak için bilmeseler dahi atlayıp işi yapamıyorlar. Neden bu kadar saçma bir aç gözlülük mevcut? Her işi aldığımda kesin mi diye sorup kesin cevabını aldıktan sonra yine de işi yapamamaları çok sıkıcı. Ve bu insanların bir ton ticaret puanı oluyor. Buna nasıl bir çözüm getirilebilir? Nasıl önüne geçilebilir? Parasını hakkını vererek ödediğim bir hizmeti almak istiyorum hepsi bu. Öyle bir hizmeti yapan mevcut değilse de sorun değil en azından çıkmaz. Ama öbür türlü hem paramızı almak için uğraşıyoruz hem zamanımızdan oluyoruz.
R10'u yaklaşık 5 senedir kullanıyorum. Genelde bir şey satmam. Kendi işim ile alakalı yapacağımdan emin olduğum bir şey görürsem o zaman yazarım, iş alırım. Genelde hep hizmet satın alıyorum. Fazla hizmet satın aldığım için bir şey fark ettim. Konu ne olursa olsun hiç fark etmez. İnsanlar anlasa da anlamasa da yapabileceklerinden emin olmasalar dahi sanki yapacaklarmış gibi konunuza yazıyor veya özel mesaj atıyorlar. Bu yüzden çoğu hayal kırıklığı oluyor. Gerek aldığım bir kurs olsun gerek aldığım bir hizmet olsun çoğunlukla yalan yanlış çıkıyor. Olan benim zamanıma oluyor işi teslim edemiyorlar. İade almak içinde 50 takla atmak zorunda kalıyorum. Parayı isterken dakika başı yazan insanlar iade atacakken 50 takla atıyor. "Yok ödeme bekliyorum, yok bir kaç gün içinde atacağım" gibi. Komik paralara olan işleri almak için bilmeseler dahi atlayıp işi yapamıyorlar. Neden bu kadar saçma bir aç gözlülük mevcut? Her işi aldığımda kesin mi diye sorup kesin cevabını aldıktan sonra yine de işi yapamamaları çok sıkıcı. Ve bu insanların bir ton ticaret puanı oluyor. Buna nasıl bir çözüm getirilebilir? Nasıl önüne geçilebilir? Parasını hakkını vererek ödediğim bir hizmeti almak istiyorum hepsi bu. Öyle bir hizmeti yapan mevcut değilse de sorun değil en azından çıkmaz. Ama öbür türlü hem paramızı almak için uğraşıyoruz hem zamanımızdan oluyoruz.
Ucuz para dolandırıcısı çok, yüksek meblağ isteyenlere de kızmayın ucuza satılanlar sürümden kazanıyorsa adam size özel çalışacaksa onun suçu ne, normalde 150k olan işe 50k diyorum peşin almak için, inanmazsınız diyorum ama adam 10 bin peşin gerisini aylık vereyim diyor bende artık 150k yarı yarıya ödeme diyorum