Normaldir hocam ürün yada hizmet satıyor, ürünü teslim ettiği an hemen bir ticaret puanı alabilir miyim birde konuma yazar mısınız diyorlar. Dur bakalım ürünü hizmeti deneyim ondan sonra yapayım yorumumu belki benim yorumumdan etkilenip hizmeti alacak insan olacak neden vebaline gireyim.
Çünkü ticaret puanını olumlu olarak verdikten sonra bir problem de yeniden verilmeyeceğini düşünüyorlar veya daha önce olumlu puan vermişti şimdi olumsuz bir durumda yazamayacağımızı düşünüyorlar.