VDSlerde nasıl mobil emülatör açabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
VDSlerde nasıl mobil emülatör açabilirim?
3
●
94
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
VDSlerde nasıl mobil emülatör açabilirim?
01-07-2024, 11:08:57
#1
akcayemircan
Birçok emülatör denedim ekran kartı sürücü hatası verdi. Birinde de sanallaştırma özelliğini açmamı istedi.
01-07-2024, 11:10:00
#2
Hostolog
Merhabalar,
Donanım sanallaştırması özelliğinin aktif olması gerekiyor veya sunucuda bir fiziksel ekran kartı bulunması gerekiyor.
Saygılarımızla,
Hostolog.com
01-07-2024, 11:20:08
#3
BilWeb
Nested (sanalın sanalı) tipi sunucu olması lazım.
Normalde sanal makine içinde sanal makine olmuyor. O yüzden nested teknolojisi gerekiyor.
01-07-2024, 11:33:33
#4
Vigo
Bunu yapmaya çalıştığım zaman çok param gitti.
Ekran kartlı VDS Alman gerek onlada sadece 1 tane emilator açarsın.
Benim gibi mining yapacaksan uğraşma
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler