• 01-07-2024, 11:08:57
    #1
    Birçok emülatör denedim ekran kartı sürücü hatası verdi. Birinde de sanallaştırma özelliğini açmamı istedi.
  • 01-07-2024, 11:10:00
    #2
    Merhabalar,

    Donanım sanallaştırması özelliğinin aktif olması gerekiyor veya sunucuda bir fiziksel ekran kartı bulunması gerekiyor.

    Saygılarımızla,
    Hostolog.com
  • 01-07-2024, 11:20:08
    #3
    Nested (sanalın sanalı) tipi sunucu olması lazım.

    Normalde sanal makine içinde sanal makine olmuyor. O yüzden nested teknolojisi gerekiyor.
  • 01-07-2024, 11:33:33
    #4
    Bunu yapmaya çalıştığım zaman çok param gitti.
    Ekran kartlı VDS Alman gerek onlada sadece 1 tane emilator açarsın.

    Benim gibi mining yapacaksan uğraşma