Temu paylaşımlarına dur diyelim
48
●2.828
- 01-07-2024, 11:25:32Kendi paylaşımlarına bakarsan yalanı göreceksin zaten.Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metal dedektörü 450 tl ama almaya çalıştığında ek vergi ekleniyor. Neden ek vergiyi yazmayıp milleti aldatıyorsunuz? - 01-07-2024, 11:46:22Vergiyi biz mi ekliyoruz? Temu mu ekliyor? Nasıl bir kafa buSinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz engelleyin lütfen beni, takım takım sıkıntılarınız var belli verdiğiniz cevaplardan - 01-07-2024, 12:01:31Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Vergiyi kimin eklediğinin ne önemi var? Müşteri bu vergiyi ödeyecek mi? Ödeyecek. Sen bu verginin ekleneceğini bal gibi biliyor musun? Biliyorsun. Eee niye ısrarla hala vergisiz fiyatını yazıyorsun?
Allah aşkına arkadaşlar aşağıdaki konuyu bir okuyun, yine arkadaşın konusu;
https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...-128293-a.html
Şu rezilliğe bakar mısınız? 1000 TL ürüne vergi ekleniyor, bunun ekleneceğini bal gibi de biliyor ama konu başlığına yazmıyor. Uyarılıyor, 1000 TL vergi ekleniyor diye ona rağmen yeni konularında hala aynı kafayla devam ediyor.
@Coşkun Çetin; bey lütfen kendi ceplerini doldurmak için forum halkını kandıranlara bir yaptırım gelmeli. Israrla, bile bile kendi ceplerini doldurmak için milletin zamanını çalıyorlar. Bir tane Temu ana başlığı olsun, oradan kim ne paylaşıyorsa paylaşsın. Her ürün için yalan dolan fiyatlarla yeni konu açılmasın.
Bir bu var, ikinci olarakta kargo alt limiti olayı var. 30 liralık saat paylaşmış, konuya giriyorsun alınmıyor
Neymiş 450 liralık daha alışveriş yapmam lazımmış. Yahu dalga mı geçiyorsunuz siz?
Lütfen artık bu saçmalığa bir dur deyin.
Ben temu'ya kesinlikle karşı değilim ama temu üzerinden yalan dolan bilgilerle ceplerini dolduranlara sonuna kadar karşıyım! - 01-07-2024, 12:11:55O kadar zekisiniz ki, 450 tllik ürünün vergisinin hesaplanamayacagını çünkü sepetin 480 tl olması gerektiğinin ve o yüzden ürünün tam vergisinin gösterilemiyeceğini bilmiyorsunuz. Bazı ürünlerde zamanım olmadığımdan bakmadım, zaten koskocaman vergi sepette diye yazmışım orada. Gerçekten yanlış anlayın bu söyleyeceğimi, beyniniz farklı çalışıyor. Engelliyorum yanıt vermeyinizSinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2024, 12:22:33Niye hesaplanmıyormuş acaba?
İnternette kdv hesaplayan bir site mi yokmuş? Yoksa beyfendi milleti kandırıp para kazanmayı mı amaçlamış?
Hadi 450 liralık üründe hesaplanmamış ama 2.600 liralık üründe de mi hesaplanmıyormuş?
Zamanın olmadığı için mi bakmadın
Yahu sepete ekle dediğinde zaten asıl fiyatı gösteriyor tam olarak 5 saniye sürüyor asıl fiyatı görmen. Buna kimin inanmasını bekliyorsun?
Son olarak lütfen engelleme. Senin YALAN DOLAN temu konularını görmezsem kahrolurum.
Tekrar tekrar söylüyorum, bu temu paylaşımlarının tek konu altında toplanması gerekiyor. 30 liralık saat için bile konu açmış adam 450 TL'lik alışveriş yaparsan ancak alabiliyorsun diyor. Tamamen konu kirliliği. - 01-07-2024, 12:27:52Üyeliği durdurulduHangi ürünleri aldığınızı ve hangilerinin kalitesiz ve çöp olduğunu belirtirseniz sipariş vereceklere ön bilgi olur.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sipariş verip denemediyseniz deneyimleyip emin olmadan ön yargı ve tahminle bilgilendirme de doğru değil.
Neymiş 450 liralık daha alışveriş yapmam lazımmış. Yahu dalga mı geçiyorsunuz siz?