Niye hesaplanmıyormuş acaba?
İnternette kdv hesaplayan bir site mi yokmuş? Yoksa beyfendi milleti kandırıp para kazanmayı mı amaçlamış?
Hadi 450 liralık üründe hesaplanmamış ama 2.600 liralık üründe de mi hesaplanmıyormuş?
Zamanın olmadığı için mi bakmadın

Yahu sepete ekle dediğinde zaten asıl fiyatı gösteriyor tam olarak 5 saniye sürüyor asıl fiyatı görmen. Buna kimin inanmasını bekliyorsun?
Son olarak lütfen engelleme. Senin YALAN DOLAN temu konularını görmezsem kahrolurum.
Tekrar tekrar söylüyorum, bu temu paylaşımlarının tek konu altında toplanması gerekiyor. 30 liralık saat için bile konu açmış adam 450 TL'lik alışveriş yaparsan ancak alabiliyorsun diyor. Tamamen konu kirliliği.