• 29-06-2024, 17:46:24
    #1
    R10 sevdiğim bir yer güzel işlerin olanakların olduğu tüm r10 ailesine teşekkür ediyorum. Ama kendimi biraz daha gerçek hayata atıp internetten uzaklaşmak istiyorum bunun için de hesabımı kapatmak istiyorum
  • 29-06-2024, 17:47:20
    #2
    Seni tanımak güzeldi
  • 29-06-2024, 17:47:29
    #3
    Merhaba, hesabınızı tatil moduna alabilirsiniz.
    Hayatınızda başarılır.
  • 29-06-2024, 17:48:00
    #4
    Yolun açık olsun. Kapatmak yerine tatil moduna da alabilirsin.
    • tugay_10
    tugay_10 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-06-2024, 17:48:27
    #5
    Teşekkürler hepinize tatil modu istemiyorum direk kapansın ya
  • 29-06-2024, 17:53:35
    #6
    Hesap sildirme işleminin geri dönüşü yok.

    Beni kırma, tatil moduna alarak es ver.

    Her şeyi alıp satacağın, her türlü insanı bulabileceğin bir platform burası.
  • 29-06-2024, 17:55:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pişman olucağınız bir hareket bir daha geri gelemezsiniz.
  • 29-06-2024, 17:57:38
    #8
    Son kararım hocam ya kapansın daha uzaklaşmak istiyorum herşeyden yeni bir hayata geçmek istiyorum kapansın moderatörşerden ricam
  • 29-06-2024, 18:01:50
    #9
    Forum alt kısımda iletişim bilgileri vardır.
    hukuk@r10.net 'e yazarsanız işlem yapılır.

    Başarılar