Gmaillerim robota düşüyor proxy mi gerek? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gmaillerim robota düşüyor proxy mi gerek?
6
●
158
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Gmaillerim robota düşüyor proxy mi gerek?
29-06-2024, 12:22:25
#1
Ozkan1151
-------------------------
29-06-2024, 12:27:10
#2
xresull0
Kaliteli GMAİL Almanız gerekiyor, ayritten hocam proxy daha sağlıklı olucaktır chrome üzerindende giriyorsanız çerez sıfırlayarak en düşüğe indirebilirsiniz.
(not sağlam gmail hesabı satıyorum ilgilenirseniz pm atabilirsiniz)
29-06-2024, 12:33:46
#3
cuvelious
Tanıdığım bir satıcı var uzun süredir ondan satın alıyorum daha 1 tane patlak görmedim. Yabancı isim soyisimli ve yabancı lokasyondan açıyor
29-06-2024, 12:34:36
#4
Ozkan1151
gmaillerde sorun yok benden patlıyor
29-06-2024, 12:36:02
#5
Browland
normalde sorunsuz giriş çıkış yapabilmen gerekiyor. yine de. her girişte ip değiştirmeni öneririm.
bir diğer seçenek te her mail için portable tarayıcı kullanabilirsiniz.
mailleri açtıktan sonra 24 saat beklemeniz sağlam olanları lullanmanız daha iyi olabilir.
29-06-2024, 12:37:28
#6
riwe
farklı tarayıcılarda gmailleri açık bırakın, ya da modem reset atıp ip resetleyin.
29-06-2024, 12:40:31
#7
Ozkan1151
şu an 300 gmaile günlük gir çık yapmam gerekiyor farklı tarayıcılarda nasıl açık bırakayım hepsini
gizli sekme+ her 5 gmailde nete reset atsam yeterli olur mu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler