Selamlar çarşamba günü klimam geldi kurulumunu yaptılar fakat ne kadar elektrik harcadığını hesaplayamadım. Her gün komple açık vaziyeti düşünerekten,
Bir kaç hesaplamalara göre 3 tür seçenek var
sitesinde yıllık 840w yazıyor /365 yapıp x30(1ay) yapınca elektrik kwh 2.25tl birim fiyatıyla çarptım
Çıkan sonuç 155tl
şöyle bir şey gördüm bir de
Yıllık Tüketim (W) Soğutma
143
Link bu
https://www.arcelik.com.tr/split-klima/09325-a-klima
Bu klima ne kadar yakıyor şimdi?
Klima ne kadar elektrik harcıyor
34
●1.710
- 27-06-2024, 23:29:22
- 27-06-2024, 23:31:19Bu arada yazmayı unuttum sürekli yüksek güçte çalıştırmıyorum 3 diş güçten 1 güç çalıştırıyorum %33 civarı çalışıyormercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2024, 23:35:33Ama bilmiyorum hocam yanıltmak gibi olmasın böyle de çok ucuza geldiapil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2024, 23:37:08LG artcool 18k lik klima var Mayıs ayı full acik kaldı sadvee 640 TL geldi elektrik. Haziran ayı şuan sanirim 700u geçti.cezasahasi bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 27-06-2024, 23:39:35Üyeliği durdurulduBilinmeyen bilgi; İnverter klimalar tasarruflu yakıyor,
İkinci husus; şehirde daha çok yazar elektrik, ilçede daha az, mahalle olarak geçen yerlerde daha az yakar, biz mahallede yaşıyoruz konaklıda oda alanyaya baglı ( antalyanın ilçesi )
Biz 1 ay gündüzleri 4-5 saat ful açtık 300₺ geldi fatura.