• 27-06-2024, 23:29:22
    #1
    Selamlar çarşamba günü klimam geldi kurulumunu yaptılar fakat ne kadar elektrik harcadığını hesaplayamadım. Her gün komple açık vaziyeti düşünerekten,
    Bir kaç hesaplamalara göre 3 tür seçenek var
    sitesinde yıllık 840w yazıyor /365 yapıp x30(1ay) yapınca elektrik kwh 2.25tl birim fiyatıyla çarptım
    Çıkan sonuç 155tl

    şöyle bir şey gördüm bir de
    Yıllık Tüketim (W) Soğutma
    143

    Link bu
    https://www.arcelik.com.tr/split-klima/09325-a-klima
    Bu klima ne kadar yakıyor şimdi?
  • 27-06-2024, 23:30:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    155 tl mümkün değil hocam 1 ayda biz 2-3 hafta aralıksız çalıştırdık 980 tl gelmiş
  • 27-06-2024, 23:31:14
    #3
    inverter olan seriler neredeyse hiç tüketimi yok
  • 27-06-2024, 23:31:19
    #4
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    155 tl mümkün değil hocam 1 ayda biz 2-3 hafta aralıksız çalıştırdık 980 tl gelmiş
    Bu arada yazmayı unuttum sürekli yüksek güçte çalıştırmıyorum 3 diş güçten 1 güç çalıştırıyorum %33 civarı çalışıyor
  • 27-06-2024, 23:34:52
    #5
    Hocam sanırım sadece soğutmada kullanacaksınız o zaman yıllık tüketiminiz sizin hesabınıza göre doğru aşağı yukarı aylık 15 tl gibi bir rakam yapıyor
  • 27-06-2024, 23:35:33
    #6
    apil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanırım sadece soğutmada kullanacaksınız o zaman yıllık tüketiminiz sizin hesabınıza göre doğru aşağı yukarı aylık 15 tl gibi bir rakam yapıyor
    Ama bilmiyorum hocam yanıltmak gibi olmasın böyle de çok ucuza geldi
  • 27-06-2024, 23:37:08
    #7
    LG artcool 18k lik klima var Mayıs ayı full acik kaldı sadvee 640 TL geldi elektrik. Haziran ayı şuan sanirim 700u geçti.
    • cezasahasi
    cezasahasi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-06-2024, 23:39:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benim ev 1 aya yakındır boş bugün elektrik faturası 170 tl geldi. Klimalı düşünemiyorum
  • 27-06-2024, 23:39:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bilinmeyen bilgi; İnverter klimalar tasarruflu yakıyor,
    İkinci husus; şehirde daha çok yazar elektrik, ilçede daha az, mahalle olarak geçen yerlerde daha az yakar, biz mahallede yaşıyoruz konaklıda oda alanyaya baglı ( antalyanın ilçesi )
    Biz 1 ay gündüzleri 4-5 saat ful açtık 300₺ geldi fatura.