apil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanırım sadece soğutmada kullanacaksınız o zaman yıllık tüketiminiz sizin hesabınıza göre doğru aşağı yukarı aylık 15 tl gibi bir rakam yapıyor
Ama bilmiyorum hocam yanıltmak gibi olmasın böyle de çok ucuza geldi