Merhaba apple cihazimda dolap uygulamasında hesabım askıya alında ve cihazimdan dolapa giriş yapmam yasaklandı android de yasağı kaldırıp giriş yapabiliyorsun ama apple da böyle bir çözüm bulamadım acaba ücretli ücretsiz destek sağlayabilecek varmı ?