Herşeyin bir vakti vardır, aynı ölümün olduğu gibi bir kısmetin varsa bir yerlerde merak etme o seni gelip bulacak, sen istemesende bulacak. Ve o zaman gelene kadar bunları kafaya takıp kendini doldurman senin zararınadır. Ancak ben engelliyim diyip eğer ki kabuğuna çekilip hiç birşey yapmıyorsan, yapmak istemiyorsan bak yapamıyorsan demiyorum yapmıyorsan içinde yaşama dair bir heves kalmamışsa hiçbir şey diyemeyiz. Hayat mücadeledir, hayatın her alanı mücadeledir. Kimileri geldiği yerlere çok kolay gelir gibileriyse tırnaklarıyla kazıyarak gelir ama bir şekilde gelmeli o yerlere, o nedenle böyle şeylere takılıp kendini doldurmak yerine mücadeleni sonuna kadar sürdür.