• 24-06-2024, 00:50:37
    #1
    Türkiye içi takımların dışındaki İtalya, Real Madrid, Belçika gibi takımların formalarını Trendyol üzerinde satıp çok sağlam cirolar yapıyorlar. Buna nasıl izin veriliyor? Özellikle dikkat ettim ürün görsellerinde "Nike, Adidas, Puma" gibi markaların amblemleri kesiliyor bundan kaynaklı mı ceza almıyorlar? Bu şekilde satış yapsak ne gibi sorunlar başımıza gelir?


  • 24-06-2024, 00:57:25
    #2
    Sağlam yaptırımlarla karşı karşıya kalabilirsin bence hiç bulaşma. Bir süreden sonra bu sayfalar tespit edip kapatılıyor. Nargile tütünü de zamanında satılıyordu hepsi temizlenmiş.
  • 24-06-2024, 01:07:45
    #3
    Cezası çok büyük
  • 24-06-2024, 01:16:28
    #4
    trendyol bazen bilerek izin veriyor sonra yapıştırıyor cezayı... hem de satış yaptığı her bir tek sipariş için min 10K ceza veriyor, 100 satış yaptığını varsay minimum avukat dava masrafları vs 1.5m ceza veriyorlar, bir nevi ayrı ek gelir gibi düşün, ihtiyacı var mı buna yok ama, böyle yasaklı ürün satışı yapan kişiler yüzlerce kişi ile güzel para kazanıyorlar yıılda belki 500 milyon tl sırf böyle yasaklı ürün satan kişilere yapılan cezalardan kesiyorlardır diye tahmin ediyorum başka bir anllamı varsa bilmiyorum. Yoksa 350 den fazla kişi sırf kategoriler için çalışıyor, herkese ait kategoriler var, bu kişiler her gün ürün taraması yapıyor... ürün onaylıyorlar...
  • 24-06-2024, 01:23:37
    #5
    Türk takımları için spam mağaza açıyorlar, X GLOBAL mağaza adı sürekli aynı. Sadece X kısmındaki isim değişiyor. Paravan şirketlerden yapıyorlar muhtemelen. Sezonda forma sektörü çok canlı parayı vuruyorlar ne kadar açık kalırsa mağaza.
  • 27-09-2024, 00:52:56
    #6
    Aynı işi Instagram üzerinden yapmaktayız hocam eskisi gibi değil telif çok sıkıntı oldu durmadan sayfalar kapanmakta bunun önüne geçemiyoruz