Türkiye içi takımların dışındaki İtalya, Real Madrid, Belçika gibi takımların formalarını Trendyol üzerinde satıp çok sağlam cirolar yapıyorlar. Buna nasıl izin veriliyor? Özellikle dikkat ettim ürün görsellerinde "Nike, Adidas, Puma" gibi markaların amblemleri kesiliyor bundan kaynaklı mı ceza almıyorlar? Bu şekilde satış yapsak ne gibi sorunlar başımıza gelir?