• 22-06-2024, 19:51:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzledin mi maçı sen neyi adil
    Evet çift dalma sarı yoğun itiraz sarı ne beklesin
  • 22-06-2024, 19:52:07
    #11
    Hakem değil, oyunumuz da berbat.
  • 22-06-2024, 19:54:20
    #12
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakem değil, oyunumuz da berbat.
    Montella kadro seçimi berbat
  • 22-06-2024, 19:54:26
    #13
    Avrupa kupalarında şuana kadar en kötü hakem bize denk geldi ciddi manada böyle bir şey görmedim ben daha, bir daha maç vermezler bu hakeme görürsünüz.

    Milli takıma gelecek olursak, elleri ayakları titriyor yabancı topçular karşısında. Aynı şampiyonlar liginde oynayan bir türk takımı havası alıyorum şuan maçtan. Savruk, taktik bilgisi ve profesyonellikten uzak resmen halı saha topçuları bunlar. Bir de şu ferdiye 30 m euro istiyorlar Eli ayağına dolanıyor, bernardo gibi dünya yıldızını arkada boş bırakacak kadar pozisyon bilgisinden mahrum vasat topçu.
  • 22-06-2024, 20:01:14
    #14
    Hakemin skora etki edecek hiçbir katkısı olmadı ama skor nedir? Bu tür konularla kendi başarısızlığımıza kılıf aramış oluyoruz.
  • 22-06-2024, 20:06:28
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sakin olun burası kurumsal bir platform, konularda kullandığınız ifadeler, terimler ban sebebi - uzaklaştırılma nedeniniz olabilir. @Zienmedia; @yigityavuzy;
  • 22-06-2024, 20:25:21
    #16