Avrupa kupalarında şuana kadar en kötü hakem bize denk geldi ciddi manada böyle bir şey görmedim ben daha, bir daha maç vermezler bu hakeme görürsünüz.
Milli takıma gelecek olursak, elleri ayakları titriyor yabancı topçular karşısında. Aynı şampiyonlar liginde oynayan bir türk takımı havası alıyorum şuan maçtan. Savruk, taktik bilgisi ve profesyonellikten uzak resmen halı saha topçuları bunlar. Bir de şu ferdiye 30 m euro istiyorlar

Eli ayağına dolanıyor, bernardo gibi dünya yıldızını arkada boş bırakacak kadar pozisyon bilgisinden mahrum vasat topçu.