• 20-06-2024, 00:31:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2 farklı sorum var,

    1. Tüvtürk Empara kredi kartıyla işlem yapsam karttan ne kadar hizmet bedeli sözde, komisyon alıyor? Daha önce kredi kartıyla ödeyen oldu mu?

    2. 20 Haziran Bugün araç muayenemin günü fakat boş randevu yok , bayramdan dolayı tüm randevular dolu 22'sinde boş oluyor. Gecikme alıyorlar mı yinede?
  • 20-06-2024, 00:35:23
    #2
    Kredi kartına komisyonlu çekiyor hocam, gecikmede fazla bir miktar oynamaz
  • 20-06-2024, 00:38:00
    #3
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartına komisyonlu çekiyor hocam, gecikmede fazla bir miktar oynamaz
    Bilginiz varmı? Gecikmede 90 küsür tl olarak 1 gün de geçse, 1 aylık gecikmeyi vuruyor direk
  • 20-06-2024, 00:40:40
    #4
    Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilginiz varmı? Gecikmede 90 küsür tl olarak 1 gün de geçse, 1 aylık gecikmeyi vuruyor direk
    Evet doğrudur 1 ay ile 1 gün aynı gecikmeyi vuruyor. En son aracı götürdüğümde Nakit ve Kredi kartı farklı fiyatlar vardı. Şuan ne kadar bilmiyorum ama yinede% 4,5 dan hesap edebilirsiniz
  • 20-06-2024, 08:22:05
    #5
    Benim motor 5 ay geçmişti 15 gün öncesi geçirdim gecikme üçreti çok almadılar 300 tl falan ödedim ben peşin ödeme yaptım kartla 50 tl fazla ücret vardı