Lisanssız Script Kullanımına Nasıl Dava Açarım - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lisanssız Script Kullanımına Nasıl Dava Açarım
19
●
1.100
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Lisanssız Script Kullanımına Nasıl Dava Açarım
1
2
3
20-06-2024, 00:44:45
#19
VektorMedya
Şimdi tescil yapsanız bile, scripti alan kişi tescil süresinden önce kullanmaya başlaldığı için yine bir şey olmaz
20-06-2024, 08:41:46
#20
Slash
marka tescil + ürünün telif hakları için başvuruda bulunman gerekiyordu hiçbir hak idda edemezsin.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler